dijous, 10 de juny del 2010

Marc Vicens

Recordo el primer sexe tocat. Era francesa. –Tu as des condons? Era a Lectoure, en un intercanvi amb un Institut de Montpeller. Feia calor.

Recordo la primera vegada que vaig travessar una piscina de 25 metres nedant com un gos. Em van donar un diploma. Cinc minuts abans de tirar-me a l’aigua tenia un terrible mal de panxa.

Recordo les truites que feia la meva àvia al bar. Una vegada en va fer 150 de seguides, de dos ous. Era per la festa major de Cornellà del Terri.

Recordo una pilota que em van regalar. Era de hàndbol, tot i que jo jugava a futbol. Era gastada i tenia restes de pintura groga enganxada al cuir.

Recordo l’olor de pomes podrides que feia l’entrada de la meva besàvia, a Sant Pere Pescador. Hi anàvem els diumenges després de la platja. Berenàvem pa amb xocolata de veritat.

Recordo la sordesa del meu avi. Mai no vam tenir una conversa fluïda. Sempre ens enteníem.

Recordo el meu primer partit de futbol. Vestíem tots la mateixa samarreta, però no els mateixos pantalons ni mitjons. No hi havia cap combinació igual. Samarreta vermella amb pantalons blaus i mitjons blancs; samarreta vermella amb pantalons vermells i mitjons ratllats verds i blancs; samarreta vermella amb pantalons blancs, amb una ratlla blava i mitjons negres...

>>Bloc de l'autor