dimarts, 15 de juny del 2010

Isabel Figueras

Recordo al meu avi fent soroll amb la capseta d’anissos blancs.

Me’n recordo de la meva cosina Marta rebre’m amb els braços ben oberts al final del passadís de casa els avis.

Me’n recordo de coses lletges, de quan era petita.

Recordo el meu gat damunt la meva falda, fent runrun mentre jo l’acariciava, era taaaaant suau.

Recordo el primer moment de veure al meu fill, sortint de mi. I recordo que vaig dir: "és el millor que he fet mai!!"

Recordo unes ulleres de sol de plàstic verd.

Recordo la màquina de fer fotos de fira, quan disparaves et sortia l’objectiu de cop fent un sorollet.

Recordo la meva àvia Isabel dient-me que tant és a què et dediquis, l’important és fer-ho el millor que sàpigues.

Recordo la meva àvia Maria repartint galetes als néts.

Recordo els tomàquets de secar penjats.

Recordo molts malsons.

Recordo el meu primer dia a la Coral.